ایرانسل غرفه اصلی خود در ورودی سالن ۳۸ را به دو بخش خدمات به مشترکان شخصی و سازمانی تقسیم کرده است و در بخش خدمات شخصی به معرفی خدماتی نظیر VoLTE، VoWiFi، اینترنت پرسرعت همراه LTE و ثابت TD-LTE، تلویزیون اینترنتی ایرانسل(لنز)، اپلیکیشن و سیم‌کارت کودک، «ایرانسل من»، حساب چندکاربره و جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازد.

همچنین در بخش فروش سازمانی ایرانسل نیز خدماتی نظیر اینترنت اشیاء، شهر هوشمند و خدمات پرداخت الکترونیکی و سیم‌کارت NFC، خدمات ابری، WiFi  شرکتی و محصولات متنوع دیگر، مخصوص سازمان‌ها و شرکت‌ها که برای آشنایی مخاطبان و ارائه توضیحات لازم به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

علاوه‌براین، ایرانسل در غرفه سالن ۲۷ خود با هدف ارتباط بیشتر با افراد مستعد همکاری و ایجاد روابط نزدیک بین منابع انسانی ایرانسل و متقاضیان شغل، حضور دارد و متقاضیان فرصت‌های همکاری می‌توانند با مدیران و کارشناسان ایرانسل گفت‌وگو کنند.

بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران، در سالن ۱۸ نیز به ارائه دستاوردها در حوزه تولید ملی می‌پردازد.

ایرانسل با توجه به اهمیتی که برای همکاری با استارتاپ‌ها قائل است، غرفه‌ای به منظور همکاری مشترک و معرفی شرکت‌های همکار ایرانسل مثل چارخونه، گپ و نیوار در سالن ۸-۹ که ویژه استارتاپ‌هاست، تدارک دیده است. علاقه‌مندان با توجه به توانایی‌های خود می‌توانند جهت مذاکره و معرفی قابلیت‌های خود برای سرمایه‌گذاری در این حوزه، با متخصصان ایرانسل دیدار و گفت‌وگو کنند.

علاوه‌بر این در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ جلسات سخنرانی با موضوعات روز تکنولوژی توسط معاونان، مدیران و میهمانان ایرانسل و شرکت‌های همکار این شرکت در بخش «الکامپ ترندز»، سالن ۶، برگزار خواهد شد.

ایرانسل در بخش غرفه‌های بیرونی در محوطه نمایشگاه، مقابل سالن ۳۸، به ارائه خدماتی نظیر تبدیل سیم‌کارت‌های 3G به 4G و ارائه مودم‌های اینترنت ثابت و همراه می‌پردازد.

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ از پنجشنبه ۲۷ تا یکشنبه ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸، پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: zoomit