اپل در تاریخ 10 سپتامبر از گوشی های آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس رونمایی می کند (رونمایی رسمی از آیفون 11 اپل در تاریخ 19 شهریور). در حالی که تاریخ معرفی این محصولات مشخص شده، اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه آن ها در اختیار رسانه ها قرار نگرفته بود. حال به تازگی یکی از کارمندان اپراتورهای همراه در ایالات متحده آمریکا به تاریخ شروع پیش فروش و همچنین عرضه این سه اسمارت فون اشاره کرده است.

بر اساس اطلاعات جدید، پیش فروش این محصولات از تاریخ 13 سپتامبر آغاز می شود، بنابراین کاربران در اولین جمعه پس از رونمایی رسمی می توانند آن ها را سفارش دهند. اپل در سال های گذشته این سنت خود را حفظ کرده است. این منبع همچنین به تاریخ عرضه گوشی های سری آیفون 11 اپل اشاره کرده است. این سه اسمارت فون در تاریخ 20 سپتامبر در اختیار خریداران قرار می گیرند.

در حال حاضر نمی توان اطلاعات منتشر شده را تایید کرد ولی با توجه به روندی که اپل در چند سال گذشته در پیش گرفته است، احتمال صحت آن وجود دارد. یکی از موارد جالب در گزارش جدید، عرضه همزمان سه آیفون 2019 است، موضوعی که در دو سال گذشته متفاوت بوده است.

سال گذشته میلادی در ابتدا شاهد عرضه گوشی های آیفون XS و XS مکس به بازار بودیم و سپس در ماه اکتبر گوشی آیفون XR به بازار راه پیدا کرد. در سال 2017 نیز ابتدا خریداران به گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دسترسی پیدا کردند و سپس اپل فروش گوشی آیفون X را آغاز کرد. در صورت صحت گزارش جدید، کاربران می توانند به صورت همزمان یکی از گوشی های آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس را سفارش دهند. دو گوشی آخر به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شوند.

منبع: click