هفته‌ی آینده آنر از گوشی هوشمند خود با نام آنر ۲۰ اس رونمایی خواهد کرد و طرفداران این برند بی‌صبرانه منتظر معرفی دستگاه جدید برند آنر هستند.

حال برای اینکه هیجان طرفداران نسبت‌به معرفی آنر 20S بیشتر شود، به‌تازگی تصاویر رنده‌شده رسمی این دستگاه منتشر شده که شکل‌و‌شمایل واقعی گوشی موردبحث را نمایش می‌دهد. همان‌طور که در عکس‌ها می‌توان مشاهده کرد، آنر ۲۰ اس در سه رنگ سفید، مشکی و آبی روانه‌ی بازار خواهد شد. 

اگرچه هنوز درباره‌ی شیشه‌ای یا پلاستیکی‌بودنِ قسمت پشتی دستگاه نمی‌توان اظهارنظر کرد؛ اما آنچه که در تصاویر هویدا است، تغییرپذیر‌بودن رنگ‌های آبی و سفید در شرایط نوری مختلف است که جلوه‌ی مدرنی را به Honor 20S می‌بخشد. 

از اهمیت ظاهر زیبا نمی‌توان غافل شد؛ اما وقتی صحبت از یک دستگاه پردازشی باشد، قدرت و توان حرف مهم‌تری برای ارائه دارد. طبق گمانه‌زنی‌ها، انتظار می‌رود که آنر ۲۰ اس با تراشه‌ی کرین ۹۸۰، ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی روانه‌ی بازار شود؛ همچنین در بخش دوربین نیز شاهد قرارگیری دوربینی سه‌گانه با چیدمان عمودی در پشت دستگاه هستیم که لنز اصلی کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی دارد و دو لنز دیگر که برای ثبت تصاویر عریض و تشخیص عمق میدان به‌کار می‌روند، به‌ترتیب کیفیت ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارند. 

با‌تمامی‌این‌اوصاف، یک بخش مبهم درباره‌ی دستگاه وجود دارد. باتوجه‌به به بالاگرفتنِ مناقشات بین گوگل و هواوی، هنوز مشخص نیست که آنر از اندروید ۹ با رابط‌کاربری EMUI 9.1 در محصول جدید خود استفاده خواهد کرد یا اینکه برای نخستین‌بار با بهره‌گیری از سیستم‌عامل اختصاصی هواوی موسوم به هارمونی او اس، همگان را شگفت‌زده خواهد کرد.

منبع: zoomit