مانیتور 27 اینچی BenQ برای افراد حرفه ای رونمایی شد. این مانیتور دارای رزولوشن 2K بوده و 99 درصد AdobeRGB را پوشش می دهد.

مانیتورهای مختلفی در بازار وجود دارند که هر یک برای کاربردهای خاصی توسعه پیدا کرده اند. برخی از آن ها برای کاربردهای عمومی، برخی برای گیمرها و تعدادی برای افراد حرفه ای تولید شده اند. تفاوت این مانتیورها در رفرش ریت و زمان پاسخگویی است. در صورتی که شغل یا علاقه شما مربوط به ویرایش عکس و یا ویدیو باشد، مانیتورهایی با دقت رنگ بالا برای شما تولید شده اند.

به تازگی مانیتور 27 اینچی BenQ برای افراد حرفه ای توسعه پیدا کرده است. این مانیتور دارای رزولوشن 2K بوده و با نام PhotoVue SW270C به فروش می رسد. این مانیتور از رزولوشن 2K بهره می برد که شاید برای افرادی که نیاز به مانیتورهای 4K دارند، مناسب نباشد. در این میان باید به قیمت این محصول اشاره کرد. مانیتور جدید BenQ با قیمت 800 دلار به فروش می رسد که ارزان تر از مانیتورهای 4K است.

بر اساس اعلام BenQ، مانتیور PhotoVue SW270C قادر به پوشش 99 درصدی AdobeRGB بوده و همچنین 97 درصد DCI-P3 را پوشش می دهد. این محصول از فناوری های جدیدی بهره می برد که برای مثال می توان به پورت USB-C اشاره کرد. از این پورت می توان برای اتصال لپ تاپ به مانیتور و همچنین شارژ آن استفاده کرد.

از پورت های این مانتیور بنکیو می توان به دو پورت HDMI 2.0، یک پورت DisplayPort، دو پورت USB 3.1 و درگاه کارت حافظه خارجی اشاره کرد. از این پورت ها می توان برای انتقال سریع تر و راحت تر اطلاعات میان دستگاه های مختلف استفاده کرد. هم اکنون این مانیتور از طریق فروشگاه اینترنتی B&H قابل سفارش است.

منبع: click