بر اساس تصاویر جدیدی که از یک قاب محافظ گلکسی نوت 10 سامسونگ منتشر شده است، در این گوشی خبری از درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری نخواهد بود. به نظر سامسونگ سرانجام تصمیم گرفت این پورت را از پرچمدارانش حذف کند.

حدود یک هفته پیش، تصاویر واقعی قاب محافظ سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو حقایق مهمی را برملا کرد. در این محصول، هیچ بریدگی برای ورود جک صوتی 3.5 میلی‌متری در نظر گرفته نشده بود، به همین دلیل بر اساس آن، به عدم وجود درگاه جک صوتی در پرچمدار پیش روی سامسونگ پی بردیم. یک روز بعد از افشای فهرست لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت 10 سامسونگ، نوبت به انتشار عکس‌هایی از یک قاب محافظ دیگر سامسونگ گلکسی نوت 10 رسید تا عدم وجود درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری در این گوشی مرتبه‌ای دیگر تایید شود.

در تصاویر جدیدی که از یک قاب محافظ پلاستیکی بسیار ساده گلکسی نوت 10 منتشر شده است، در قسمتی پایین، حفره‌ای برای اسپیکر وجود دارد. در کتار آن، حفره‌ای دیگر برای ورود و خروج قلم SPen در نظر گرفته شده است. به جز این دو مورد، سوراخ دیگری وجود ندارد، چرا که خبری از پورت جک صوتی نیست.

نباید فراموش کرد عکس‌های منتشر شده به گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 تعلق داشته و ارتباطی با مدل پرو پرچمدار آتی سری Note سامسونگ ندارند. بر اساس یک سری شایعه (عجیب)، سامسونگ احتمالا تنها در گلکسی نوت 10 پرو از درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری استفاده خواهد کرد.

همچنین اگرچه پیشتر تصور می‌کردیم ماژول دوربین اصلی هر دو مدل یکسان خواهد بود، اما با در نظر گرفتن عکس‌های قاب محافظ گلکسی نوت 10 و به خاطر آوردن تصاویر قاب محافظ Olixar گلکسی نوت 10 پرو، دوربین یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های این دو گوشی خواهد بود. در ماژول دوربین مدل Pro، یک عنصر اضافی دیده می‌شود که به احتمال زیاد، سنسور ToF است. به این ترتیب ساختار دوربین گلکسی نوت 10 شبیه به گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس و ساختار دوربین گلکسی نوت 10 پرو شبیه به دوربین گلکسی اس 10 5G خواهد بود.

منبع: gadgetnews