رسانه کلیک – ایموجی های جدید اپل از راه رسیدند. در اواخر سال جاری میلادی این شکلک ها برای آی او اس، iPadOS، مک او اس و watchOS عرضه می شوند.

اپل از ایموجی های جدیدی رونمایی کرد. کاربران محصولات این شرکت در اواخر سال جاری میلادی این اموجی ها را دریافت می کنند. در این شکلک ها، روی انسان ها و مشکلات سلامتی تمرکز شده است. ایموجی های جدید اپل شامل بیماری هایی مانند مشکلات شنوایی، اندام های مصنوعی و یا ویلچر می شود.

علاوه بر این ایموجی ها، شاهد حضور شکلک های جدیدی برای حیوانات شامل اورانگوتان، تنبل و فلامینگو نیز هستیم. اپل ایموجی های زیادی برای غذاهای مختلف نیز در نظر گرفته که شامل پیاز، فلافل، کره، سیر و وافل می شود. در نهایت باید به لباس های جدید حاضر در این ایموجی ها اشاره کرد.

شکلک های جدید، بخشی از ایموجی های ورژن 12.0 محسوب می شوند. در گذشته شاهد حضور این اموجی ها در ویندوز 10 و توییتر بودیم و گوگل نیز آن ها را به نسخه بتای اندروید 10 اضافه کرده است. ایموجی های جدید اپل در پاییز سال جاری میلادی از راه می رسند.

اپل در ماه سپتامبر از آیفون های جدید رونمایی می کند (اولین تصویر واقعی آیفون 11 منتشر شد). همزمان با عرضه این محصولات، سیستم عامل iOS 13 نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد (سیستم عامل iOS 13 با تغییرات گسترده از راه رسید). صاحبان آیفون با نصب این سیستم عامل، به ایموجی های جدید اپل دسترسی پیدا می کنند.

منبع: click