فندک های برقی جایگزینی برای فندکهای با گاز بوتان

فندک های برقی به استاندارد جدیدی برای سیگاری ها تبدیل شده اند و دلیل خوبی هم دارد. وقتی غارنشینان وجود داشتند، چوب ها را به هم می مالیدند تا آتش ایجاد کنند. سپس، مردم شروع به استفاده از کبریت کردند و با پیشرفت تکنولوژی، فندک های مایع یا گاز بوتان به وجود آمدند. مانند اکثر محصولات، تکامل فندک در اینجا متوقف نشد.
به لطف تکامل فناوری فندک، ما دیگر محدود به فندک با گاز بوتان نیستیم و انتخاب های بیشتری داریم. فندک های بدون شعله مقرون به صرفه و بسیار ایمن ترهستند، بدون دردسر پر کردن آن با گاز بوتان یا سوخت مایع، این فندکها در مقایسه با فندک های بوتان ایمن تر، کارآمدتر و در بیشتر موارد در برابر آب و هوا مقاوم هستند.
این فندکها ضد باد هستند و یکی از بهترین فندک های امروزی سیگار است. متأسفانه، بسیاری از سیگاری‌ها همچنان از فندک‌های بوتان استفاده می‌کنند، زیرا پس از تمام شدن سوخت مایع آن، بسیار ارزان و سریع پر میشوند، دریغ از اینکه فندک های گازبوتان زمانی که برای مدت طولانی در گرما قرار می گیرند یا زمانی که رها می شوند مستعد احتراق و آتش سوزی هستند. با وجودی که این فندکها ایمن نیستند و نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی دارند، اما همچنان پرمصرف ترین نوع فندک هستند.
اما فندک های برقی با فناوری پیچیده‌تر مخصوص علاقه‌ مندان سیگار طراحی شده است و به جای شعله از مشعل استفاده می کند. بهتر است فن‌آوری قدیمی فندک بوتان را کنار گذاشته و به فندک های بدون شعله ارتقا دهید و از آخرین فناوری موجود برای سیگاری‌ها لذت ببرید.

انواع فندک برقی: پلاسما در مقابل صفحه مشعل برقی

دستگاه های روشنایی برقی در اشکال مختلفی وجود دارند. برخی از فندک های الکترونیکی از قوس پلاسما به عنوان منبع گرمایش استفاده می کنند و به عنوان فندک پلاسما شناخته می شوند. مکانیسم روشنایی پلاسما از همان اصل پیروی می کند که طبیعت در طول طوفان، رعد و برق تولید می کند. همان قوانین فیزیک برای تولید یک فندک پلاسما Arc که منبع گرمای این نوع فندک است اعمال می شود.

فندک الکتریکی پلاسما

فندک الکتریکی با قوس پلاسما

فندک های برقی Fuego از قوس پلاسما یا بوتان استفاده نمی کنند. در عوض، این فندک ها از صفحه گرمایش الکتریکی استفاده می‌کنند که مانند صفحه مشعل روی اجاق گاز عمل می‌کند. کویل گرمایش این فندکها با یک صفحه حرارتی در بالا توسط یک باتری قابل تعویض و شارژ با USB تغذیه می شود که بدون هزینه اضافی به همراه دستگاه ارائه می شود. شارژ باتری آن بیش از 3 ساعت طول نمی کشد و در صورت شارژ کامل می تواند چندین روز دوام بیاورد، این مدل فندکها یکی از انقلابی ترین انواع فندک های بدون شعله است که بدلیل استفاده بسیار راحت، در زمره بهترین فندکهای موجود قرار گرفته است.

این فندک برقی یک دستگاه صرفاً الکتریکی/الکترونیکی است و مانند یک فندک مشعل دار هرگز به گاز بوتان نیاز نخواهد داشت. این یک فندک بدون شعله است که برای استفاده در بیرون از منزل عالی است. طراحی ضد باد به این معنی است که می‌توانید آن را در زمین گلف، ساحل، قایق یا مکان‌هایی با ارتفاع بالا که فندک‌های بوتان کارایی کمتری دارند، همراه خود ببرید.

عناصر فندک برقی از چه چیزی ساخته شده است؟

فندک های برقیFuego از دو جزء باتری و کویل گرمایشی ساخته شده اند. طرز استفاده از آن بسیار آسان بوده و در چند ثانیه جمع شده و مجددا قابل استفاده می شود.

اجزای فندک برقی

عناصر فندک برقی

منبع تغذیه کویل گرمایشی آن با سایر باتری های موجود در بازار سازگار است. کویل های گرمایشی آن از ترکیبات فلزی نازک ساخته شده اند که به طور خاص برای کنترل افزایش سریع دما طراحی شده اند. قطر کویل گرمایش 1 اینچ است که اجازه می دهد حتی سیگارهای “چاق” را به طور کامل و یکنواخت روشن کنید.

روشن کردن سیگار برگ با فندک برقی

این فندکها مجهز به یک باتری شارژی USB 2500 میلی آمپر است که از سیم پیچ جدا می شود و عمر طولانی دارد. ضمن اینکه بسیار ایمن تر است و به مایعات قابل احتراق در یک ظرف فشرده که می تواند به طور بالقوه باعث انفجار شود متکی نیست. اگر هم اهل سفر هستید مناسب شماست و می توانند قوی ترین بادها را تحمل کنند زیرا هیچ شعله ای در کار نیست. بسیاری از کارشناسان سیگار، این فندک ها را بهترین فندک برای سیگار برگ می دانند.

منبع: FUEGO