انتشار نتایج بنچمارک گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال (Pixel 4 XL) از وجود اسنپدراگون 855 و اندروید 10 در هر دو گوشی خبر می‌دهد. اما چیزی که جای تعجب دارد، ظرفیت پایین رم آن‌هاست.

در حالی بنچمارک گوگل پیکسل 4 و مدل XL به ظرفیت 4 گیگابایتی حافظه رم اشاره دارد که انتظار می‌رفت این پرچمداران، حداقل به 6 گیگابایت رم مجهز باشند. البته بنچمارک‌ها معتبرترین منابع نیستند. پیش‌تر هم نتایجی در Geekbench منتشر شده بود که ظرفیت رم پیکسل 3 ای را 6 گیگابایت نشان می‌داد؛ اما هرگز چنین نسخه‌ای را در دنیای واقعی ندیدیم. یا آن فقط یک نمونه آزمایشی بود، یا گیک‌بنچ ظرفیت حافظه دستگاه را اشتباه خواند.

بنچمارک گوگل پیکسل 4
بنچمارک گوگل پیکسل 4 ایکس ال

اما در مورد گوشی های جدید، شاید ظرفیت رم نسخه پایه 4 گیگ است و نسخه دیگری هم با رم 6 گیگ و حافظه داخلی بیشتر وجود داشته باشد. احتمالا نمایشگر گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال به ترتیب 5.7 اینچی و 6.3 اینچی خواهد بود. برای هر دو نیز پنل OLED و ریفرش ریت 90 هرتز مورد انتظار است.

از جمله قابلیت‌های تازه‌، باید به رادار پروژه Soli اشاره کنیم که برای ژست‌های حرکتی کاربرد دارد و متعلقات آن، در پیشانی یا حاشیه فوقانی گوشی ها تعبیه خواهد شد.

منبع: gadgetnews