کلاه های شیک برای فصل پاییز و زمستان 2020-2021

 

شال و کلاه های شیک برای فصل پاییز و زمستان 2020-2021

در آستانه پاییز، همه دختران شروع به بیرون آمدن می کنند و لباس های گرم خود را امتحان می کنند. همه می خواهند زیبا به نظر برسند. اما در پاییز، در کشورهایی با فصول متمایز، باعث می شود شما یک تصویر شیک را زیر ژاکت ها، کت ها پنهان کنید. و ما بیش از یک فصل چنین لباس هایی را می خریم. و سپس می توانیم تصویر را با یک روسری یا کلاه جدید متنوع کنیم.

خرید چنین لوازم جانبی کیف پول شما را زیاد خالی نمی کند، اما می تواند ظاهر شما را کاملاً تغییر دهد.

بیایید نگاهی به مدل های برتر کلاه و روسری برای فصل پاییز و زمستان 2020/2021 بیاندازیم.

2

 

103

انتخاب رنگ

برای فصل پاییز و زمستان 2020/2021، طراحان رنگ‌های روشن را ارائه می‌کنند، اما به رنگ‌های طبیعی نزدیک‌تر هستند. یعنی مارسالا، زرد، قرمز، زمرد، آبی، نارنجی، بنفش است. این رنگ ها برای فصل پاییز و زمستان بهترین خواهند بود. علاوه بر این، کلاه ها و روسری های این رنگ ها کاملاً تصویر را تکمیل می کنند یا برجسته آن می شوند.

انتخاب رنگ کلاه گلدسل

 

انتخاب رنگ کلاه گلدسل

کلاه های مد

تعداد زیادی از سبک ها و مدل های کلاه وجود دارد. ما شیک ترین ها را در فصل پاییز و زمستان 2020-2021 در نظر خواهیم گرفت.

کلاه بانی

اغلب اوقات، مدل کلاه بانی مرتبط است. زیبایی آن این است که از نظر ظاهری کاملاً ساده است و با طیف گسترده ای از لباس های بیرونی مناسب است.

مدل کلاه به خوبی دور سر قرار می گیرد و انتهای آن آزاد است. گاهی اوقات ممکن است بالبون وجود داشته باشد. انتخاب کلاه سجاف دار یا بدون سجاف بستگی به خود شما دارد، بسته به اینکه کدام یک با فرم سر مناسب است.

کلاه بانی

 

کلاه مدل بانی

 

word-image3

 

word-image-69

 

 

 

کلاه توربان

یک کلاه توربان جالب در شوهای مد ظاهر شد. شبیه کلاه کوچکی است که در وسط جمع شده و قسمت پایین آن غیر مستقیم و به شکل پرده است.

اکنون چنین کلاه هایی نه تنها در بین نمایندگان فرهنگ های مختلف دیده می شود. توربان مد شد و اکنون بسیاری از دختران آن را می پوشند. مدل های رنگ های آرامش بخش بدون اکسسوری برای ظاهر کاری مناسب هستند و برای بیرون رفتن می توانید از توربان پارچه های براق یا با بدلیجات استفاده کنید.

word-image-189

 

word-image-191

 

word-image-190

کلاه برت

برای دخترانی که ظاهر شیک را ترجیح می دهند، یک کلاه برت کلاسیک عالی است. یک تصویر زیبا از یک زن فرانسوی را می توان تجسم کرد اگر یک برت را با یک لباس پرنده و یک کت ترنچ به تصویر اضافه کنید.

محبوب ترین مدل ها کلاه های پشمی و چرمی خواهند بود. اینجا فقط انتخاب شماست زنانه و پیچیده یا جسور و شیک باشید.

word-image-1971
 word-image-1961

word-image-2018

word-image-1982