شایعاتی در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد مبنی‌بر اینکه سامسونگ به‌زودی قیمت و زمان عرضه گلکسی واچ ۳ با بدنه تیتانیوم را مشخص می‌کند. حال، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ چنین اقدامی را انجام داده و مشخص کرده است که نسخه ویژه ساعت هوشمند در ۲ اکتبر (۱۲ مهر) با قیمت ۵۹۹/۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که تفاوت سخت‌افزاری بسیار کمی میان دو مدل گلکسی واچ ۳ با بدنه استیل و تیتانیوم وجود دارد و درواقع دلیل قیمت بالاتر نسخه ویژه تنها به برخورداری از بدنه‌ای با جنس تیتانیوم ختم می‌شود. علاوه‌بر بدنه، نسخه ویژه گلکسی واچ ۳ به‌جای بند چرمی از بند فلزی استفاده می‌کند که مدل طراحی آن را می‌توان در تصویر رندرشده بالای متن مشاهده کرد.

مدل استاندارد گلکسی واچ ۳ با قیمت ۴۲۹ دلار در بازار قابل خریداری است؛ اما نسخه ویژه با برخورداری از بدنه‌ای از جنس تیتانیوم می‌تواند تنوع بیشتری به دسته‌بندی ساعت‌های هوشمند سامسونگ بدهد. شرکت کره‌ای اعلام کرده که درحال‌حاضر تنها مدل بلوتوثی گلکسی واچ ۳ با صفحه‌نمایش ۴۵ میلی‌متری شامل نسخه ویژه می‌شود و تنها رنگ‌بندی مدنظر نیز بدنه و بندهای فلزی به رنگ مشکی خواهد بود.

متأسفانه مشخص نیست که آیا نسخه ویژه‌ای از گلکسی واچ ۳ با صفحه‌نمایش ۴۱ میلی‌متری نیز عرضه می‌شود یا نسخه سلولی با صفحه‌نمایش ۴۵ میلی‌متری در نظر گرفته شده است یا خیر. گلکسی واچ ۳ از برترین ساعت‌های هوشمندی محسوب می‌شود که شرکت کره‌ای تاکنون روانه بازار کرده است. برخورداری از صفحه‌نمایشی با حاشیه چرخان از ویژگی‌های گلکسی واچ ۳ به شمار می‌رود و طراحی آن، ساعت هوشمند سامسونگ را به یکی از زیباترین نمونه‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

نظرتان در مورد نسخه ویژه گلکسی واچ ۳ چیست؟ آیا حاضر به خرید چنین محصولی هستید؟

منبع: zoomit.ir