رنگبندی آیفون 11 اپل (iPhone 11) شامل سبز، ارغوانی، قرمز، زرد، سفید و مشکی می‌شود. برخی از این رنگ‌ها کاملا جدید هستند و برخی دیگر نسبت به آنچه که در آیفون XR دیده بودیم، کمی تغییر یافته‌اند.

در رنگبندی آیفون 11 اپل، دو آپشن تازه وجود دارد: ارغوانی و سبز که جایگزین رنگ‌های آبی و مرجانی آیفون ایکس آر شده‌اند. چهار رنگ دیگر را سال قبل هم دیده بودیم؛ اما نه دقیقا به همین صورت. حالا نسخه‌های کلاسیک سفید و مشکی را داریم و همین‌طور رنگ‌های زرد و قرمز که تغییراتی را تجربه کرده‌اند.  تصاویر زیر، دید روشن‌تری از رنگ‌بندی آیفون ۱۱ به شما می‌دهند.

با نگاه به این عکس‌ها می‌توان دریافت که اپل، رنگ‌‌های روشن و ملایم‌تری را در آیفون 11 استفاده کرده است. سال گذشته، آیفون 10 آر رنگ‌های تندی داشت و برخی از آن‌ها بیش از حد پررنگ به نظر می‌رسیدند.

دو رنگ جدید آیفون 11 (ارغوانی و سبز)، حالت کم‌رنگی دارند و به سفید متمایل هستند. نسخه قرمز رنگ هم تعدیل شده و برخلاف سال گذشته، خیلی تند نیست. این را می‌توان درباره نسخه زرد هم گفت که حالا به رنگ لیمویی، شباهت بیشتری دارد. کمترین تغییر را در دو رنگ سفید و مشکی شاهد هستیم که تا حد زیادی مشابه سال قبل به چشم می‌آیند.

منبع: gadgetnews