ویپ پاد، دستگاه ویپینگ کوچک با کارتریج های قابل تعویض جویس های مدنظر شما می باشد، اگر با مدل های ویپ آشنایی ندارید، این دستگاه ها، مینی ویپ هایی هستند که از سیستم دو بخشی استفاده می کنند، دو قسمت این ویپ ها شامل یک غلاف پر از مایع الکترونیکی یا جویس و یک بسته باتری کوچک است که در جای خود قرار می گیرد.

انواع ویپ پاد

پاد ویپ ها در دو مدل موجود می باشد:

از قبل پر شده است
قابل پر کردن مجدد

برخی از ویپ ها دارای دکمه های پاور یا سوئیچ هستند، اما معمولاً خودکار هستند  و موقع استفاده کافی است کارتریج را فعال کرده و در هر دم بخار تولید کنید.

چه یکبار مصرف باشند، چه قابل پر کردن و ماندگاری بیشتر، این ویپ ها جمع و جور و سبک وزن هستند. استفاده و حمل آن ها ساده است.

محتوای نیکوتین با هر کارتریج ویپ قابل تغییر می باشد.

نحوه استفاده از سیستم پاد ویپ؟
پنج مرحله برای استفاده از بیشتر این ویپ های موجود در بازار وجود دارد:

باتری را به طور کامل شارژ کنید.
هنگام استفاده از کارتریج قابل شارژ مجدد، آن را با مایع الکترونیکی انتخابی خود پر کنید.
5-10 دقیقه به فتیله فرصت دهید تا اشباع و گرم شود.
غلاف را به طور ایمن در دستگاه قرار دهید. اگر مدل شما دارای کلید برق است، آن را روشن کنید.
اگر ویپ پاد شما دارای دکمه فعال سازی است، آن را در حین دم نگه دارید. اگر اینطور نیست، می توانید مستقیماً استنشاق کنید.

اینها مراحل ضروری برای استفاده کامل از Vape pod هستند. برای ماندگاری بیشتر بخار، مطمئن شوید که کارتریج قبل از تمام شدن e-juice شارژ شود.

کارتریج ویپ پاد

بدین معنی که وقتی کارتریج شما نزدیک به خالی است، کارتریج خود را دوباره پر کنید یا آن را تعویض کنید. کارتریج های ویپ قابل شارژ، معمولاً حدود یک هفته دوام می آورند، اما بسته به استفاده شما ممکن است متفاوت باشد.

برخی از این دستگاه ها دارای سیم پیچ های قابل تعویض هستند، به این معنی که نیازی به تعویض غلاف ندارند. در عوض، مراقب تغییر رنگ باشید و یا هر یک یا دو ماه یکبار کویل ها را تعویض کنید.

سیستم های باز در مقابل پاد بسته چیست؟
هنگام خرید ویپ خود، ممکن است متوجه مدل های مختلفی شوید. سیستم های غلاف در دو نوع باز و بسته وجود دارند. احتمالاً از خود پرسیده اید که سیستم غلاف باز/بسته چیست؟ هر دو سیستم مزایا و معایبی دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

شباهت قابل توجه این است که دستگاه های باز و بسته دارای باتری های کوچک تری نسبت به دستگاه های بخار پیشرفته هستند. برای مصرف کنندگان بدین معنیست که آنها نیاز به شارژ مکرر دارند.

حالا بیایید تفاوت های این دو مود پاد را بررسی کنیم:

سیستم های باز Open Pod Systems
سیستم‌های باز دارای غلاف‌های قابل شارژ هستند، به این معنی که می‌توانید دستگاه را برای وارد کردن مایع الکترونیکی مورد نظر خود باز کنید. سیستم‌های باز دارای غلاف‌های خالی هستند تا بتوانید خودتان آنرا دوباره پر کنید.

این پادها نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارند، اما به شما فرصتی می‌دهند که ویپ خود را مطابق با علاقمندی خود سفارشی کنید. کارتریج‌های باز دارای طعم‌های متنوع‌تر و نیکوتین هستند و البته در درازمدت کمی باعث صرفه جویی در پول می شود.

سیستم غلاف بسته
افراد بیشتری سیستم های بسته را انتخاب می کنند زیرا راه اندازی آنها آسان تر است. سیستم های بسته دارای کارتریج های مایع الکترونیکی از پیش پر شده، مهر و موم شده، ایمن و آماده استفاده هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به دستگاه متصل و استفاده کنید.

غلاف های بسته نیز به راحتی دور انداخته می شوند. فقط وقتی مایع الکترونیکی شما تمام شد آن را بردارید و دور بریزید. RELX Infinity غلاف های بسته یکبار مصرف با کیفیت بالا را در طعم های مختلف، با کارتریج هایی که به راحتی نصب و استفاده می شوند، تولید می کند.

چه کسی از Pod Vapes استفاده می کند؟
این ویپ ها مورد علاقه بسیاری از سیگاری هاست و دلایل زیادی وجود دارد که مردم برای سیگار کشیدن از ویپ پاد استفاده کنند. علاقه مندان باتجربه پادها دوست دارند این ویپ ها را به مجموعه گسترده تر ویپ های خود اضافه کنند تا راحت در حین حرکت استفاده کنند.

بهترین سیستم Vape Pod چیست؟
با توجه به بررسی‌های مشتریان، اندازه، سهولت استفاده و هزینه، RELX Infinity یک پاد ویپ محبوب است که مورد علاقه مصرف‌کنندگان است.RELX Infinity اکنون 6 طعم مختلف را ارائه می دهد و طراحی ظریفی دارد. این مدل در سراسر جهان یک انتخاب محبوب برای کسانی است که یک ویپ مبتدی با کیفیت بالا خریداری می کنند.

مزایای Pod Vapes:
نصب ساده و استفاده آسان
کوچکترین دستگاه ویپ
می تواند محتوای نیکوتین را برای مهار عادات سیگار کشیدن تغییر دهد
مصرف مایع الکترونیکی را بهینه می کند
سازگار با ویپ های نیکوتین
آسان برای تمیز کردن و نگهداری طولانی مدت

معایب Pod Vapes:
عمر باتری ضعیف تر
بسته به مدل می تواند گران باشد
برخی از افراد به دلایلی که در بالا ذکر شد، این ویپ ها را دوست ندارند. اندازه کوچک آنها به این معنی است که باتری نیز کوچکتر است. باتری های کوچک ظرفیت کمتری نسبت به باتری های موجود در ویپ پاد های بزرگتر دارند. بسته به فرکانس بخار، این باتری ها به طور متوسط ​​پس از 1 تا 2 روز نیاز به شارژ مجدد دارند.

برخی از کارتریج‌های ویپ برای دوباره پر کردن پرهزینه هستند و کویل‌ها پس از فرسودگی نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. 

نتیجه
مزایایی مانند تمیز کردن کم، طعمهای متنوع، به این معنی است که هر دو سیستم غلاف باز و بسته انتخاب های محبوبی برای مصرف کنندگان ویپ های جدید هستند.

اکنون که همه این اطلاعات را می دانید، بهترین سیستم vape pod برای شما چیست؟ انتخاب کنید و دستگاه ویپ مناسب را پیدا کنید.